Blog

27/05/2020
Video is een van de beste manieren om je producten of diensten op de markt te brengen. Heldere audio is een belangrijk element in een goed gemaakte marketingvideo. Net zo belangrijk als een sterke inhoud en goede verlichting, toch zijn er nog steeds zoveel mensen die video's maken met een slechte geluidskwaliteit.
14/05/2020
Veel mensen scrollen door LinkedIn terwijl hun telefoon is gedempt. Daarom is het belangrijk om ondertiteling aan je video toe te voegen. LinkedIn heeft een functie hiervoor. Je kan namelijk een .srt bestand uploaden in LinkedIn. In deze blog lees je hoe je dit doet.
04/05/2020
Wanneer Instagram gebruikers hun stories bekijken, verwachten ze video te zien en vaak ook interactie, dus door een videoadvertentie te plaatsen in Instagram Stories kunnen gebruikers worden bereikt die meer openstaan voor het bekijken van video’s.
14/04/2020
Video's maken met een smartphone is een relatief eenvoudige en goedkope manier om waardevolle inhoud te creëren. Afhankelijk van het doel van de video, kunnen zelfgemaakte video's zelfs geschikter zijn dan professionele video's. Smartphone-video's kunnen persoonlijker en authentieker aanvoelen, omdat u rechtstreeks met uw lezers praat.
31/03/2020
De reden dat testimonials werken is omdat het geen sterke verkooppraatjes zijn, ze komen met een neutrale blik en creëren op die manier vertrouwen bij mogelijke klanten.
19/03/2020
Niet alle video’s brengen het gewenste resultaat. Video zorgt ervoor dat ze hun scroll vertragen, maar ondertiteling zorgt ervoor dat ze betrokken raken. Mensen die doof of slechthorend zijn, vertrouwen op bijschriften (of ondertiteling) om de inhoud van je video's te begrijpen. Maar er zijn nog een heleboel andere goede redenen om ze te gebruiken.